panas....

Cuaca yg amat panas ni buatkan badan aku jd lesu sgt. Sentiasa teringat air sj. Nak keluar tengahari pun rasa mcm sepet sj mata. Pagi2 plak sejuk. Tp bila panas mcm ni syok plak dok lumur kaki dan tangan dgn losyen. Actually bukan losyen sebenarnya. Minyak tu ialah minyak peluntur make up yg aku beli masa aku pi diner kat sp dulu. Aku jarang pakai make up la ni. Nak tenyeh lipstik pun rasa malas. Kalau dulu2 memang aneka lipstik aku ada. La ni aku lebih suka x pakai apa pun. Cuma baru2 ni aku beli pencuci muka nutrimetic. Agak mahal tp syok lepas guna sbb kulit muka bunyi ciuttt mcm iklan sunlight tu. Tu pun aku x berapa sempat nak guna. Oh ya...ada satu lg suplement yg aku mkn. Jus delima. Ok jugak minum jus delima ni sbb telinga aku kurang meragam sgt. Ditambah dgn garlic oil dan vitamin c jd 3 la ubat suplement aku.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai