layan...

     X tau nak lyn apa dah.  Ambik gmbr pun muka dok jd masam sj. X berapa boleh nak gelak pun.  Pasal apa xtau la. Mungkin penat kut. Mungkin la. 

Tengok pose mcm penat jer.




Ni plak pose yg cuba senyum. Senyum sikit naaaa.  Ceta apa ni? Xtau nak ceta apa, org nak baca apa nanti. Seminggu sekali tu aku pi cuci otak kat parit buntar sana. Cari stok tudung. Syok jugak mcm ni. Laku ka aku jual? Hahaha. I don't care baby. As long aku boleh tambah duit aku sikit aku x kisah. Memang la x untung ribu2. Dpt la sikit2. Semua stok aku ada. Kiranya dari kepala sampai kaki la
 Luar dalam la. Buat apa pun kena tekun. Kena fikir lebih sikit. Kalau aku ambik 20 helai tudung...aku kena fikir mcm mana nak bg habis terjual. Di samping ada juga yg aku bole guna. Aku jual pun semua yg aku guna.Hahaha...ini rahsia naa.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai