review

asyik2 tajuk re.. sj. semalam reward hari ni review plak.riview ni buatkan aku teringat rewind jer. betul ka ejaan ni. tp apa yg aku nak ckp kan ialah boleh ka kita putar semula hidup kita. kalau la aku...! kalau boleh memang kita nak buat yg terbaik. nak jadi anak yg terbaik. kat sekolah pun nak jadi pelajar terbaik. bila kawin pun nak jadi isteri yg terbaik. nak jadi ibu yg terbaik. nak jadi pekerja yg terbaik. kira semuanya yt terbaik...tp boleh ka???????????hmmmm.kena fikir jugak ni. tp bagi aku x payah la yg paling terbaik sgt. bila kita rasa baik sgt tu yg susah tu. payah nak check kesalahan sendiri. bila org kata salah kita mati2 dok kata betul jugak.ini pendapat aku sj.pendapat aku begini sbb aku x terbaik kut.hehehehe.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai