bercuti...

Hujung tahun dah ni kena pi bercuti la.aku? Xtau la. Bercuti ni kena ngan pitih gak. Kena budget gak. Ceta bab budget ni td ada yg ceta kalau jumlah income setahun kurang rm96 ribu ada rebate rm2 ribu. Ok gak tu. Apa2 pun kena tunggu masa isi borang nanti. Td pun taklimat gak. Aku baru jer dengar berita ada member aku yg kena himpit. Sbb? Kisahnya bila sj bole keluar duit epf baru ada org suka. Masa gaji ciput dulu xdak sapa pun pandang. Sedih gak aku. Xleh bayang la kalau yg no 2 ni. Sedih aku. Aku pun sedih gak kalau ada yg kt aku suka nak bermadu. Rasa pedih sgt.huhuhu.kesian Tengok yg bermadu. X semanis madu sebenarnya....bagi aku la.utk yg nak bermadu tu fikir2 la.cinta sbb apa? Check list balik.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai