sibuk

Banyak benda nak buat tu yg jd sibuk. X bole nak buat apa la. Tengahari pun dok merayap kat tepi ofis sj. Nak pi jauh sikit x bole sbb x dak keta. Betul ka ayat ni? Aku ni xdak lesen memandu pun ya jugak. Lain padang lain belalangnya. Itu la yg aku paling lemah. Mai la sejuta org cabar pun. Suruh pun tp xleh jugak. Org kata kalau terdesak bole bawak tp aku ni dah lebih dr terdesak. Kalau time terdesak tu ada sj inisiatif yg kearah aku x memandu jugak. Apa nak buat kannnnnn? Tinggal dulu bab ni. Kemarin aku ada terbaca satu artikal pasal nak menafaatkan cuti. Kami ni sentiasa ada artikal mcm tu. Bila guna cuti yg ada sepenuhnya kira berbaloi la. Badan pun jd kurang stress. Kalau stress keja pun x jln. Mula2 guna masa cuti utk riadah dgn family. Masa tu la anak nak tengo kita hari2 dok tengok fail sj. Supermarket pun bole pi hari jumaat sj. Mcm aku ni hari cuti sj bole pegang pokok nenas aku tu. Seterusnya buat senaman sikit. Kena buat regangan jugak badan pun.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai