senaman

Nak buat senaman apa? Ada gak org tanya mcm tu. Ada yg bila pakai kasut sukan rasa pelik. Aku ka? Idak le teman. Teman bab sukan xdak masalah. Hak sukan yg aku xreti pun aku belasah gak. Apa yg akux reti. Netbal! Org ajak aku main jugak. Org perempuan kena tau main netbal. Masa main tu bole la dengar depa jerit. Ya allah aku pun x faham pasal apa. Bila dah keja baru tengok hak yg pandai main. Jd serupa main rugbi dah. Kasar gila. Dgn aku yg beleh ni xla berapa sesuai. Org lanyak sj aku. Jd pilih sj sukan yg sesuai dgn kita. Kat ofis aku pakat dok kalut kayuh basikal. Basikal mahal la.sihat jugak tu. Aku ni kalau aku larat baru aku buat sukan tu. Tp aku akan buat apa yg akusuka pd hari cuti. Memasak ka. Baru ni aku buat pais ikan. Sbb x larat nyior tu aku x tumbuk pun. Pernah tengok rancangan masak yg xdak letrik? Pais aku jd lgu tu la. Bawang cabai aku tumbuk la. Seronok kalau cuba masak ni. Cuba resepi baru ka.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai