google

Dah google? Belacan ni dibuat dr udang. Kalau udang yg baru ditangkap sure la meletit. Bila dah jd belacan masa tu kena tenyeh la. Bila agak2nya umur kita ni jd belacan? Hmmmmm....20....30...40....50....60...70.....cuba agak la bila. Ada ka yg tertarik nak google udang? Udang ni banyak jenis. Aku balik yan baru ni aku dpt berita yg sungguh pelik. Kat yan ada udang kara. Mula tu aku ingat udang lipan tu la. Tp memang betul udang kara. Google udang kara tengok? Aku pernah jugak buat bodoh pi tanya harga udang kara kat hotel. Tau berapa harga? Rm200 youuu. Tp aku amat berbangga sbb kat yan pun ada lobster.lobster naa bukannya hamster. Kut nanti ada yg ingat hamster plak. Mana tau jemu bela hamster...gurau aje naaa.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai