kejayaan....

kemarin aku pegi makan kenduri kat as ada jemputn dr kwan lama.seronok dengar ceta anak dia. min duduk ddgn aku msa kat kl. mas a aku kat kl dia dah pi belajar kat australia. kemarin di suruh mk dia jemput aku sbb nak ceta dia nak sambung belajar kat uk plak. bukan ulu kelang noooo. uk united kingdom. aku dok tanya jugak mak dia bila nak dpt menantu tp dia x berapa mau lgi. kemarin aku tanya kat tuan punya badan. jawapannya ialah dia nak belajar puas2. pada pendapat aku ada anak sendiri jugak kejayaan. ada org yg sayang kat kita. ambik berat pasal kita. kemarin jumpa kenalan lama kat as dulu. kali ni x jumpa yg tua tp jumpa yg muda2 plak.yg muda?????? hehehe.muda ka tua sma sj. yg muda pun akan tua jugak.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai