wowww..cuti

seronoknya cuti. boleh berehat-rehat. x pyh fikir pasal keja. bole dok bersenang-lenang...lama2 jadi ikan lenang. hahaha. hari ni pi pasar kemboja. tau pasar kemboja? kalau rajin dok gi shoping tu mesti tau punya pasar kemboja. apa tu kemboja? vietnam? dulu ot org sebut kemboja. tp ni pasar kemboja kat parit buntar sana. aku pi sj nak shoping raya utk tudung tp x tau lg nak beli tudung yg mcm mana nak pakai utk raya ni. tp sangkut jugak la sehelai tudung kat sana. kali ni aku decide nak beli tudung yg boleh pakai pi keja dan pakai raya sekali. jd... tudung aku nanti mesti banyak yg warna kuning. tp tema yg anak buah aku nak buat kali ni purple. aku dah ada bau purple yg agak ke..purple...an. kira sikit2 ada purple tu bole la. kalau kat ofis pun aku pakai sj. baanyak member aku yg heran aku bole s pakai tudung ikut suka aku sj. ceta bab kemboja td kadang2 bil kita merantau kita bole sj independent. tp memang sukar sgt kalau nak independent kat tempat sendiri. ni dah nak masuk bulan ogos ni. happy independent day. walaupun lambat lagi tp bila tengok kat pasar kemboja td aku rasa teringat sgt betapa berharganya ada kebebasan.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai