frust

pernah frust? aku tertarik sbb tersembang dgn seseorang pasal frust ni. ceta kisah frust ni la. apa yg dia buat masa masa frust. mesti semua org pernah frust. frust ni x semestinya bab bercinta sj. frust pasal x dpt keja pun boleh frust jugak. macam aku yg par ni , ada par yg frust sbb x dpt jd kerani. aku kah par itu? wellll...ungkin suatu masa duu kot. ya la...baca buku sam dgn org lain. bila peeriksa pun keputusan peeriksa pun lebih kurang sj. lama2 aku percaya par ini la rezeki aku. ok jugak apa la ni. itu pun setelah sekian lama aku jadi par. tu bab keja. pernah frust bercinta? si dia ni peernah frust bercinta. siap buat video klip lagi. buat mcm aku dok buat tu la. kumpul semua gambar2 dan buat video. bubuh la lagu yg agak2 sedih sikit. tau dia x lalu makan berapa lama? 3 bulan youuu! nak tergelak aku dengar. buat apa la dok siksa sampai mcm tu. yg dah kawin tu dok syok sj. yg kita doksdih buat apa plak. x ade maknenya. aku? atau kalau aku? ada beza ka 2 ayat ni. frust tu mesti la kita sedih. menangis tu mesti la. bila dengar lagu sedih? x payah tunggu lagu sedih pun. dok saja2 pun boleh menangis. tu pun sat saja sementara kita x jumpa org lain. banyak lagi manusia di luar sana. dari johor sampai ke sabah penuh dgn manusia. pilih saja nak yg tinggi ka yg rendah. nak yg gemuk ka yg kurus. senangnya cik ani cakap tp cik ani dokpilih x jumpa2 lg.hehehehe.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai