berbuka...

semalam aku masak popi jejari ketam utk berbuka. kebetulan kami sama2 baca blog yg ada resepi yg sama. cik kiah beli barang dan aku masak popiah. masa beli barang tu aku beli murtabak sebiji. bau murtabak tu wangi sgt tu yg aku beli tu. popiah aku plak bubuh taugeh , ubi sengkuang, timun dan jejari ketam. sedap jugak. aku ni semua sedap. hari yg paling penat sekali ialah kemarin la. aku kat kaunteer rasa separuh lembik. nak ckp pun rasa sakit kerongkong dah. semua yg mai dr pagi lg x brapa faham nak ckp. kita ckp berkali2 tp masih x faham2 jugak. ada plak mai dok ajar kami nak buat keja mcm mana. gerrammm sungguh aku. dia ajar kita plak. ckp pemain2 plak tu. aduh......sabar sjla. ini dugaan berpuasa.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai