hari yg amat sibuk...

hari ni mcm2 kena buat. tau x ayat bangun kena buat. hari ni ikan sampai awal. siang jer ikan aku pi perbesar baju. tah pasal apa tiba2 sj terinyin nak pakai baju kurung moden. pi tempah kat tailor yg dok jahit baju aku masa bulan sabit dulu. dpt jer baju memang genting la. la ni bulan dah mengambang. x sanggup aku nak pakai yob. cuba la yob tengok nihhhh. balik tu singgah kat pekan sehari beli lala. aku beli 3kg pak aku plal beli 1 kg. jd semua 4 kg la. penat sungguh dok kopek benda alah ni. nak sedap punya pasal aku kena pulun la. hari ni jugak aku cuba buat sarung tgn. welllll....x jimat pun tp aku rasa boleh buat sendiri. buat apa nak tempah kannnnnn? tp hasilnya baru separuh siap. tengok la nanti. itu pun kalau siapp.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai