asam pedas...

hari ni masak asam pedas yg rempah serbuk punya. kak aku buat dia rendam rempah tp aku.......! kebetulan ada rempah kari serbuk yg sedap. apalagi guna sj la. ada mee kering yg sedap la ni. waaaaaa....bagusnya.kat ofis kami dpt sebiji bola kecil. nak buat apa bola tu? tengok la dulu aih. mcm jugak pkh yg nak buka. tengok la dulu aku nak balik yan ka x. kalau buka la. dengar kata nak buka tp aku kena fikir dulu. berbaloi ka. ataupun berbaloi2 ka. ada pepatah melayu sebut, akhirnya bangau akan hinggap atas belakang kerbau jugak. burung yg terbang sampai rata pelusuk dunia pun last sekali akan tenggek atas kerbau jugak. tp aku? aku x pernah pi eropah pun. x pernah pi paris pun. berbaloikah aku kalau balik yan. kena kira. kena congak betul2 kalau untung pun aku yg tanggung. kalau rugi lagi parah la aku. xdak sapa pun nak tolong byr ganti rugi.dah hang gatai sgt kannnnnnnn, jd tanggung la sendiri. ada satu lg ayat, biar padan dgn muk. tp muka aku dah memang cantik.hahaha.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai