x pandai tp x bodoh.

dah lama aku keja kat cni. ada masa dan ada masa suka. mcm jugak org lain aku rasa. bermcm2 kerenah org yg aku hadapi. dan bermcm2 jugak kerenah aku yg org lain terpaksa hadapi. hahahaha. apa yg aku nak ckpkan kat sini ialah aku amat tertarik dgn pembayar cukai yg ada habit yg agak pelik aku rasa. kenapa pelik? depa akan buat kajian dulu sebelum mai jumpa pegawai lhdn. berapa org yg sanggup mcm tu. setakat dengar budget tu semua org buat. aku sendiri pun berminat jugak nak cari apa benda boleh dpt potongan cukai yg menarik. tp ada ka yg sanggup bw mai berkajang bukti kat lhdn sbb nak buktikan apa yg depa buat ni betul. x ramai yg boleh buat mcm tu. yg banyaknya mai dok marah2 ckp x bet

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai