raya.....

penat beraya kemarin. smlm pun aku berjaga sampai tamat siaran. seronok jugak. apa yg paling seronok? tengok show ygnyanyi pakai kopiah tu la. siap yg pompuan.bertudung lg. kalau selepas ni pun pakai mcm tu lg bagus. yg lain2 aku xmau komen sbb bila aku cuba komen dlm fb td pun dah meramu2 airmata keluar. sedih bila teringat org2 yg dah meninggal. mcm pepatah melayu harimau mati meninggalkan belang.manusia mati tinggal nama. hancur badan dikandung tanah, budi yg baik di kenang jugak. x kira bangsa apun. aku ni sekolah x tinggi. ingat lg ada nyonya tua kat pekan sg yan yg selalu bg duit kat aku masa nak pi sekolah. itu la ptptn aku.....! lupa dulu yg sedih2 ni. smlam aku masak ikan rebus jer. sdp jugak. ikan kembung rebus dgm asam dan garam. hari ni pun buat lg.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai