spagheti...

semalam aku cuba buat spagheti.yg ada sos tomato sj tu.aku ada terbaca resepi kat kpj hari tu.tu yg aku cuba masak.resepi tu tulis org putih jd aku belasah sj la.aku beli sj apa yg berasaskan tomato.tomato soup,buah tomato,tomato puri.semuanya aku bubuh.rasanya boleh tahan la.hari ni nak cuba masak plak kentang putar.xtau la nak jadi ka x sbb masa la pun dok kat jj lagi.al kisahnya aku pi kpj.beberapa minggu ni aku dok sakit telinga.puncanya dr resdung.dulu2 masa dok kat kl dah jadi dah.bila doktor bw keluar benda dlm telinga tu sebiji mcm yg dok buang resdung tu.kemarin dulu aku pi kpj la tengok.dulu dah pernah pi pun lega sat sj lepas tu sakit balik.kali ni aku cuba nasib lagi.pi pukul 2.30 tunggu sampai dekat pukul 4.00 pun x boleh jumpa lagi doktor.bila tanya kat kaunter ada 8 lg pesakit baru sampai giliran aku.menyesal sungguh aku mai.at last aku balik semula pi ofis.ptg tu pi klinik kat kulim.boleh la bw keluar benda alah kat dalam telinga ni.hari ni plak aku pi buang resdung kat kedai dekat ofis aku.rasa ok jugak.harap2 tu akan bertambah ok la.insyaallah.baru2 ni besday aku,utk yg wish tu tq la.aku sendiri pun x berapa sedar harijadi aku.bila sampai sj kat ofis ada email dr ceo.waaaa ceo tu.(semua org memang akan dpt wish mcm tu naaaa....).

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai