see you soon..

esok ada jemputan kat as.mcm biasa la aku ni kalau dgn jemputan majlis ni.tp rasa sedikit teruja sbb nak jumpa kwn2 lama.x la lama sgt pun tp mind aku ni kena set balik.kena review balik memori.takut esok ada yg aku x cam lg.(maklum la lama jugak aku x tengok depa).apa pun tunggu saja esok la.hari ni mcm biasa la.keja kat stem yg x pernah habis.seronok dan kadang2 rasa nak marah pun ada jugak bila penat.tp kena banyak bersabar la.x boleh la kalau nak lepas marah mcm tu sj.kesian kat orang yg x salah.kena fikir sama.kalau di simpan pun x elok jugak.semuanya kena seimbang la.kadang2 aku rasa aku belajar erti sabar ni dr org yg datang kat aku hari2 tu la.mungkin satu lg faktor ialah usia aku.la ni aku lebih suka klasik nasional jer.pernah dengar klasik nasional?slow dan sopan.kalau yg x pernah dengar tu cuba dengar.aku pun sbb radio kat bilik aku tu boleh dengar siaran tu sj.itu yg kena layan tu.tp memang syok siaran tu.seius.tp ada lagu lama la.ada jugak lagu baru yg di pasang satu lg yg bestnya klasik nasional ni ialah ada banyak yg hantar kisah2 di sebalik lagu tu.itu yg buatkan aku pun teringat sama kisah sendiri.cuba la dengar kalau x caya.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai