sebak..

sebak..ali sebut saja akad zakat, aku jadi sebak.rasa sayu sungguh.mungkin tu la sbbnya ada yg nangis masa akad nikah.(aku ,,rasa la ).itu la saja yg mampu aku bg.x banyak pun utk menolong umat islam ke jalan allah.utk yg ada duit ni itu la sj yg kena buat.utk yg x mampu dr segi kewangan boleh jugak buat apa sj yg terdaya.islam itu indah.dah byr cukai?ada masa lg nihh?itu la sj tanggungjawab utk negara.x banyak pun kalau nak bandingkan yg berjuang kat medan perang.hari ni dah start gi keja pakai gede.seronok.jugak sbb badan x rasa lemau sgt.kira dok menegak sj.aku pakai baju kurung la.malas la nak pakai kebaya.rasa malu nak temngok badan sendiri.(dulu2 pun aku malu gak).bila badan jd tong mcm ni lg teruk la.rupa2nya gede yg berjenama lg mahal.ikut kemampuan la kannnn?kalau yg duit ciput mcm aku beli ygmurah dah.hari ni aku dengar satu ayat baru.DO THE RIGHT THING AND DO THE THING RIGHT.menarik jugak.。。

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai