mimpi......

ada x mimpi jd nyata? mcm bosan jer nak tulis apa mlm ni tp aku memang cadang nak enjoy dgn benda alah ni.sbb? esok cuti.....! ada plak ceramah kat depan rumah aku. sementelah plak dah beberapa hari sibuk jer. hari ni first time pakai kokyok. apa tu kokyok? sakit kepala ka sbb dengar ceramah? x jugak. ini kokyok yg sakit urat punya. pg td bila bangun jer tiba2 jer sakit urat belikat. sampai jer kat ofis terus suruh ida tolong urutkan. pukul 8.30 jer bila kedai buka terus beli plaster.baru ok sikit. ini la....semuanya demi keja. kata sorang member aku, dia pun pernah kena jugak dan tampal kokyok jugak. tp yg lg panas punya. yg ini pun aku dah rasa smcm jer. seperti biasa aku baru jer layan ceta tamil dan ceramah ustaz kazim. mlm ni aku

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai