kuning2.........

baru sudah tengok movie.dah ada hobi baru.'suka tengok ceta tamil'.hobi yg aku rasa xla teruk sgt.mungkin ada yg apa la.......tamil pun tengok.kalau srk ok gak.sama sj apa pun.'dah suka nak buat mcm mana'.ya tak?lagi pun kan ka demokrasi?awat tajuk kuning2?sbb baru sudah jugak tengok ceramah ustaz kazim.syok dengar.ehhhhh....bila masa aku tengok ceta tamil? aku kan suka ubah2 siaran.semua siaran aku tengok.tajuk ustaz kazim hari ni ialah syurga di bawahtapak kaki ibu.aku teringat dulu2 bila dia ceta pasal basuh lampin kat sungai.sesah kain kat batu.tau sesah?kalau sesah tu aku rasa ada 2 makna.sesah tu kalau gaduh pun ckp sesah jugak.belasah la.satu lg maksudnya tibai kain atas batu.tau tibai?tibai tu pukul.bila pukul kain kat atas batu tu semua kotoran degil tu hilang la.dulu? bila mandisungai kalau ada benda yg 'kuning2' tu semua akan naik ke tepi.lari la kalau ada najis hanyut.itu dulu.la ni akudah lama takut nak mandi kat tempat berkelah. kotor sgt dan takut kencing tikus.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai