kisah2.

kadang2 kisah2 lama ni kalau kita dengar balik seronok.mcm la kita tengok budak2 suka tengok ceta p.ramlee.aku palingsuka dengar ceta2 lhdn masa dulu2.dulu2 menurut ceta kawan2 aku dah lama keja, org x la suka sgt bila dengar nama 'tamtax' ni.(ada anak buah aku yg sebut gini.).kalau nampak sj lambang lhdn kat kketa alamat la cermin keta tu.tp la ni dah berbeza.org dah mula faham fungsi lhdn.aku ingat lg reaksi sedara aku dulu bila aku bagi tau aku dpt keja kat lhdn.tp la ni semua kagum sgt.hehehehe.tu la berkat sabar.kenapa aku ceta semua ni? ada iklan jawatan kosongkat lhdn.kalau nak join lhdn sila layari laman web kami.banyak jugak jawatan aku tengok.jd pekerja lhdn ni syok.tau apa slogan kami? andalah wira negara.anda bagaimana?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai