tandoori..

tengahari td dah pekena tandoori free kat kedai sebelah ofis aku.sedap sgt.aku kata tandoori la sbb kedai tu nama dia tandoori.sapa yg nak mai boleh la.malam ni katanya ada jual half price.ok la tu.roti dia pun sedap.lepas ni nak tengok harga dia berapa.kalau murah boleh la pi selalu,kalau mahal tu kena pi jarang2 la.kalau harga yg lagi mahal,memang pangkah la.ada sorang kwn aku yg la ni tengah stegheh.dia xtau nak buat mcm mana,asyik dok menangis jer.apa nak buat kannnn,itu sj yg dia boleh buat.aku kalau stegheh,aku akan mai layan benda alah ni.buat apa la nak siksa badan.habis airmata kalau dok teriak sj.takut nanti jd kassim selamat plak.buta.kassim selamat tu dulu kalau x buta tah2 boleh jd kenny g apa.dah terbuta.utk yg terlupa hari ni hari last borang brim 2 tu.sok dah tutup dah.kalau sapa yg nak mai buat sempat lagi nih.ada satu berita gembira,pokok nenas aku dah berbuah plak sebiji lagi.itu berita gembira?ya la tu.ada jugak berita yg agak sedih.apa dia?pokok belimbing buluh aku dah nak kecut.alahai....!nak buat mcm mana hari tu ada sikit 'kemalasan',jadi itu la yg terjadi.nasib baik pokok nenas tu masih boleh bertahan.lepas ni nampaknya aku kena tanam pokok nenas sj.ada lg berita gembira?aku rasa xdak kut.kalau yg berita separa gembira tu ada la.separa gembira tu,berita gembira yg x jadi lagi pun.nak kongsi kat sini?baik x payah la.kalau x jadi,malu aku satu malaya.nak kongsi pun buat habis karan ajer. ok la...brim dah habis,lepas ni part isi borang cukai plak.ada yg tanya aku,kami ni boleh dpt diskaun cukai ke?kami?kami la yg mula2 sekali bayar cukai.nak jd wira kena 'bertempur' dulu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai