sibuk sgt...

sibuk sgt nih.sibuk dgn mcm2 perkara berbangkit.tiba2 sj aku berminat nak jual pakaian dalam.dpt beli dgn harga murah,jd bole la jual dgn harga murah sampai terlupa nak tutup pc kat ofis.dah dua hari jd lagu tu.x boleh nak diamalkan sgt nih.bole sibuk tp x boleh la di lupakan kerja yg hakiki ni.yg hakiki ni kena diutamakan dulu.yg lain nombor dua dan nombor2 yg seterusnya la.hari isnin hari tu sempat buat peknga dan bawa pi ofis.peknga cicah dgn kuah dalca.wahhhh..sedap jugak percubaan aku yg pertama kali ni.kuah dalca tu lebihan yg kat kampung.mcm tu jugak dgn kelapa parut...lebih hak kampung jugak.semuanya aku bawa mai dr kampung... termasuk la tepung sekali.best jugak buat peknga ni.peknga ni kalau org kl,sebut lempeng.dlm inggerisnya aku lupa.tp ada jugak lempeng inggeris.tp kalau yg melayu ni yg bubuh kelapa parut ni la.aku selalu dok makan peknga yg kawan2 aku buat sj,kali ni aku try sendiri.aku tempek dgn camca dlm belanga.x kuasa la nak guna tangan.x pasal2 melecup plak tangan kena belanga panas.senang jugak buatnya.aku bubuh jugak minyak sikit.kalau x bubuh minya hangit la peknga aku.teringat dulu2 masa aku kecik2 dok makan peknga kat rumah arwah wan aku.sebiji peknga yg besar makan ramai2.peknga yg aku buat ni kecik aje.x pandai aku nak buat besar2 sgt pun.baru teringat kalau org putihnya di sebut pancake.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai