love story vss suatu masa

petang td bila dengar balik lagu love story dgn lagu suatu masa memang ada banyak jugak persamaan tp lagu suatu masa ada banyak guna alat muzik melayu mcm serunai.senikata pun lebih kemelayuan tp hampir2 sama jugak.kagum sungguh dgn pencipta2 lagu ni.hari ni org ramai berpusu2 utk ambil borang brim kat ofis aku.memang penuh la.macam2 ragam ada.bisnes pakaian dalam aku hari ni berjalan lancar tp x boleh rasanya dok buat selalu.aku mcm x berapa boleh nak tumpu kat kerja plak.tp aku melekat jugak kat dlm bilik tu.tp seronok sungguh.teringat masa aku jual tupperware dulu.hidup ni mcm roda,ada masa naik dan ada masa turun.bila kita dok di bwh kita teringat la bila masa kita berada diatas.ada banyak jugak kawan2 aku yg baru sj balik menunaikan umrah.alhamdullillah.bila mendengar ceta depa masa dok di sana seronok dengar.rasa mcm nak pi plak.tp alangkah bagusnya kalau dpt buat haji plak.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai