ini la projek yg aku uat kat umairah.buat secara segan dan agak odo.macam lepas batuk di tangga pun ada jugak.tp iasa la kan.aku malas nk boh bunyi pun.kalau nak bubuh kena cari lagu.itu aku dah malas.cuma ada satu acuan jer yg aku x jumpaada acuan baulu nenas yg ada kaki.acuan tu dah lama dan ada kisah yg tersendiri.acuaan tu tok aku yg punya.tok aku pun dah lama meninggal.rasanya dah 20 tahun tok aku meninggal.masa tok aku meninggal pun umur dia dekat 100 tahun jugak la.boleh dapat agak dak usia baulu tu?umairah,cikgu dia suruh buat cd yg bertajuk tradisioalapa2 sj la yg tradisional.tp aku rasa acuan2 ni pun tradisional jugak.kuih pun dah tradisional tentu la acuan pun tradisional.apa yg aku buat ni kira betul la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai