sumpah...

tau pasal apa dgn ikat tali leher ni?kat rumah aku ni,ada sorang yg skima sgt.dah tu plak yg skima tu plak kena pakai tali leher yg kena ikat tu.kalau tali leher yg x pyh ikat tu sng la.hak ikat ni lain sikit.yg kena pakai tali leher yg kena ikat tu x reti ikat plak tu.yg abangnya plak pi pandai ikat.apalagi.....kalau si abang x puas hati jer,alamat tali leher tu terburai la dr ikatan.hak adik plak menangis la.nak suruh aku,memang aku kena buka youtube dulu.memang x ingat aku dgn benda2 ni semua.nak ceta ni.dulu2 masa aku masuk keja seronok la tengok org pakai tali leher dan bw bunga.waaaaa...kalau la ada yg pakai tali leher bagi bunga kat aku memang seronok la sgt.tp itu dulu2.dan aku x pernah nak jadikan dia kenyataan pun.memang aku tau dah,xkan tercapai punya.kita kena kaji rekod sendiri dulu.rekod keluarga dulu.kaji dgn akal yg waras dulu.(memang x tercapai akal pun).kalau yg x pakai tali leher pun xdak yg nak mai bg bunga kat aku ni.tu plak kenapa mesti bg bunga 'ros'?rekod keluarga aku xdak yg pakai tali leher pun.xdak yg mengaji tinggi sgt pun.yg tinggi sikit pun cikkiah tu la.pakai tali leher?pompuan mana ada tali leher weiii.tali leher ni mcm satu azimat plak.baru2 ni ada sorang pakcik tua mai mengamuk kat kaunter sbb x puas hati.2 hari kami puas dok terang,x mau faham.akhirnya aku suruh ketua unit yg pakai tali leher pi tolong jelaskan.x sampai sejam pun dia terang,terus faham.ini la magiknya tali leher!anak buah aku plak pg ni,ali dpt songkok baru.man cemburu la.smlm dia buka tali leher ali.pg ni,menangis lla si ali.semua cuba nak ikat balik.wan dia ikat pun,ali x terima sbb x jadik.bila aku suruh man buat,tau apa dia kata?"dia dah lupa cara nak ikat."bila mak dia mai suruh,terus boleh buat.itu pun dgn cara sembunyi.aku nak tergelak pun ada.smlm plak yg darjah 4 tu plak buat keja sekolah sampai pukul 1 lebih.dia masuk kelas pandai tu yg banyak keja sekolah dia kata.cuti 2 hari semua pakat dok main sj.siap boleh ckp lagi,kalau sapa x siap cikgu nak denda.tau denda apa?korek hidung kawan!mula tu aku nak termuntah jugak dengar tp mak dia dok gelak sakan.mak dia tanya,"ada yg dah kena ka?"anak buah aku jwb"xdak lg."aku pun terfikir mungkin cikgu nak gempar sj kot.mana tau kannn?harap2 cikgu dia x buat denda yg kotor mcm tu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai