pejam celik.

pejam celik,pejam celik dah masuk bulan 2 pun.apa yg ada dlm bulan 2?pejam celik,pejam celik dan aku ni yg asyik dok terlena.kalau pejam je,susah nak buka.bukannya pasal apa pun,cuma bila aku rasa bosan dgn semua yg disekeliling aku,tu yg aku terpejam tu.x la mengantuk sgt.tp xtau la nak kata apa.aku rasa kalau makan ubat apa pun mesti x hilang punya penyakit ni.kalau keadaan di sekeliling aku tu menarik minat aku,aku susah sikit nak lena.rasa teruja sj.kadang2 bila yg mai pun kat kaunter muka2 yg membosankan lebih baik aku pejam mata.hati x sakit.kalau nak jd mcm tu bila yg mai tu x ramai sgt.mai plak dok buat lawak yg slapstick.menyampah betul.ada jugak yg mai tu jenis ramah terlebih.org diam semua pun dok ckp jugak.tengok org senyap sj tu tandanya org x mau ckp la.depa dok buat lawak bodoh jugak.mcm2 jenis perangai manusia ni.lupakan dulu yer.hilang selera nak tulis kalau dok ingat jugak.semalam aku masak masak aceh.lama x makan masak aceh tu yg buat tu.goreng plak kacang buncis,fishball dan telur.sedap sungguh makan nasi.pagi td bangun jer,goreng plak nasi dan makan dgn masak aceh lg.menyelerakan sungguh.pokok2 nenas aku plak x pyh di jirus sbb dah hujan kan?tambah plak dgn mmm sikit.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai