pak mertua ...hanyut.

hari ni bila dok ckp2 kat ofis,aku tersebut"buat xtau jer mcm tengok pak mertua hanyut".aku suka ayat ni.sbb?mak aku,kalau kami buat x peduli nak angkat apa2 pun la utk simpan,dia nanti akan ckp mcm tu.pasal apa aku pun xtau.td kwn aku cuba la cari sbbnya.kenapa pak mertua hanyut.kalau pak sendiri hanyut kut mesti cuba nak selamat la.kalau pak mertua ni...kut biar pi saja laaa.hanyut pi la.tp tergamak ka nak biar bg hanyut mcm tu saja.nak tergelak jugak bila difikir balik.aku ni xtau sgt la bezanya mertua dgn orgtua sendiri.tp kalau dari segi hukum sama saja kedudukannya.tp nak tergelak jugak tengok kassim selamat tu.kesian kassim tuuuu.ok dulu yer...aku mau tidurrrrr...smlm tidur x cukup.kali ni kena cover balik.xmau la kantoi kat ofis mcm td.malu weiiii!merudum sahammmm!sj la nak ceta bab pak mertua selepas ceta bab mak mertua.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai