kering kontang.

dulu2
kalau musim kemarau tu,memang kering kontang la.org kat kelantan dgn trengganu plak musim tengkujuh.dulu la.sekarang ni zaman dah berubah.
waktu sekarang ni kat tempat aku ni memang kering yg amat sgt.angin pun rasa panas sj.aku siap dok pakai cermin mata hitam lg tp yusof plak dok terkinja nak balik cermin mata ayah dia.
jd aku pun mengalah sj la.xkan nak berebut dgn budak plak.kak aku plak buat cendol jual plak.niat hati nak jln2 ambik gmbr terbantut plak sbb sibuk dgn cendol tu.bakar sampah2 yg ada kat sekeliling rumah.cuti kan masih panjang lg.esok masih ada lg kalau nak ambik gmbr tu.seronok tengok anak2 buah aku dok berniaga.sj aku biarkan sj,sbb bg depa tau sikit mcm mana susahnya nak cari duit.suasana memang amat panas.membahang sj.tp cuaca mcm gini kalau makan cendol memang sdp la.kena plak ada rojak buah.yummmm.yummmm.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai