diet sihat.

aku la ni mengamalkan diet sihat.waaa..diet sihat gitu.makan apa tu?nestum dgn susu segar.rasa ok sikit perut bila makan mcm ni.tp nestum tu aku ambik yg 3 in 1 la.ada susu dan gula siap2 dah.bila aku mula makan tu sedap la bila rasa susu dan gula tu.lepas tu bila tinggal nestum sj tu,ya allah hai...macam makan kertas sj.tp nak buat mcm mana kan utk kesihatan kan.kena la makan jugak.kalau sebelum ni,aku memang kena makan pagi,makan pukul 10 dan pukul 1.itu jadual aku.bila aku duduk sj kat stem jadual aku berubah sikit.makan pagi masih ada.tp yg pukul 10 tu aku dah gesak ke pagi dah.sebelum pukul 8 tu aku makan cukup2 dah.aku berhenti pukul 1 atau pukul 12 nanti baru la aku makan plak.bila aku ambik nestum ni,aku makan pagi sj.lepas tu pukul 10 tu aku bancuh nestum.kalau nak keluar tengahari,aku bancuh jer nestum lg.syok jugak mcm ni.jimat masa.setakat la ni,perkembangan kesihatan aku ok sj.bila sudah sj makan nestum terus terbelahak.kenyang sgt.sebelum ni asyik tengok kawan2 aku jer yg makan bijiran serat ni,la ni aku plak yg ambik.tp memang mcm makan kertas sungguh...!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai