bertamu....

aku ni xla ikut sgt drama2 kat tv tu.cuma ikut sikit2 jer.satu,dua episod jer,selebihnya aku follow jer kat ofis.tiap ptg bila habis jer kerja,kami buat kesimpulan ceta drama la.ceta sorang sikit,jd,aku mcm tengok seluruh drama la.yg penting tengok mula dgn last episod.kekadang tu last pun aku x tengok.dengar jer ceta kat ofis.lg senang kannnn?tp kalau ceta yg ada hero cun sikit tu,tunggu pi la.(buat jamu mata....)mcm la ni ceta cinta bertamu kat abu dhabi tu.seronok tengok hero yg mana satu?fahrin...atau...aiman?tentu la aiman kannnn?(ini pun kena ikut perkembangan semasa jugak,noooo).kadang2 tu bila ada yg ceta best sikit,pagi2 lagi dah buka ceta.ceta,ceta jugak tp kerja kena jalan weiiii!ini kira macam cuci minda la.kalau dah terperuk dok ingat angka pun susah jugak.hidup ni bukannya dgn angka sj.selain dr nombor2 tu,ada jugak perkataan pun.kalau x buat yg lain seriau jugak nanti tau kira sj.nak ckp apa pun x reti.yg tau campur tolak sj.haruuu jugak tu.jd,sebelum itu terjadi kena la buka minda kami kepada hal2 lain jugak.nak pi bersenam x sempat.bila teringat nak bersenam,aku tension sungguh.tp la ni,berat badan aku dah mula rasa susut sikit.(mungkin aku sj yg rasa kut).sejak aku makan nestum ni,rasa ringan sikit badan.x lorat dah nak beli makanan banyak2.makan sj nestum oat tu dgn susu segar.susu segar pun dr kotak jer.x payah nak bancuh2 dah.nestum pun rendam jer.aduihhhh...aku ni malas sungguh.hari ni aku berbuka puasa dgn gado2.aku celor sj sayur dan telur,lepas tu guna sj kuah kacang segera yg ada.gado2 dah siap.senangnya hidup!!!air plak...susu segar dr kotak.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai