adakah?

kalau stgheh tu boleh sbb kan sakit jantung?kalau tertekan dan org dok kejan sana-sini mau pitam jugak tu.tp kalau wartawan suratkhabar yg ada dateline tu x mati pun org yg keja kat situ.apa pun yg penting cara kita menangani benda alah yg dinamakan stgheh tu.aku rasa xdak masalah sgt pun.(aku rasa la).mula2 dok kat setem ni pun dulu tu rasa tertekan jugak.rasa sikit pening lalat jugak.lepas tu sikit2 mula la ikut rentak keja kat sini.mula belajar peel org2 yg ada kat sini dan yg mai pun.mcm rama2 yg cuba bertukar warna dan berubah warna mengikut alam di sekelilingnya.begitu la sapa2 pun.tp kalau stgheh kena buat apa.setengah org dok mengaji sj.setengah org plak tanam pokok bunga.ada jugak yg bela kucing.mcm2 la.aku?setakat la kalau aku tulis dlm blog ni kurang sikit stgheh tu.mcm aku boleh luahkan kat semua org.mcm semua org dpt baca.mcm semua org dpt tau.satu terapi jugak.ada jugak org yg kena luahkan kat seseorang.tp aku pilih luahkan kat dlm ni.aku luahkan kat semua org.biar semua org tau...hehehehe.hari ni masak apa.nenas yg baki semalam adik aku masukkan ke dalam kuah sardin.sedap jugak.aku plak goreng kacang buncis dgn tauhu dan telor.masukkan kunyit sikit.sdp tu dik nonnnn.jgn xtau ni.kalau sapa nak cuba boleh la.(sebenarnya kami dah blur,xtau nak masak apa!)nenas pokok aku dah nampak besar sikit dah,tp aku masih teringin nak tengok org penang buat khemah kat tepi ofis.tentu sejuk.ada angin laut yg sepoi2 bahasa.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai