panas sungguh...

cuaca yg panas yg macam ni memang sesuai kalau basuh kain dan sidai kain.cepat jer kering.itu cetanya...!tp ada yg suka jugak kayuh basikal mcm aku ni.hari pertama memang syok kayuh basikal.hari kedua badan dah sakit,sementelah banyak lg keja lain nak buat.selain dr mengyuh basikal tut.basikal tu pun aku rasa x berapa nak tahan dgn berat badan aku ni.kalau yg cekeding tu ok la kayuh basikal.aku ni memang kena beli basikal yg besi dia lg tumpat.tayar pun mau yg besar sikit.tp syok jugak menikmati cuaca sejuk kat kaki gunung jerai.ramai jugak org berjoging.kalau aku pi plak,kena bw rombongan ramai sikit sbb baru meriah kannnn!kemarin masak nasi beriani kat kampung.cik kiah masak kan.kalau aku,pegi jer beli kat kedai nasi arab tut.selesai masalah.cuaca yg panas mcm ni,kesian aku tengok kat pokok nenas aku tu.tp nenas kan tahan lasak.tak layu punya.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai