bila di sekat.

kalau kita nak buat sesuatu tiba2 org larang,marah x?kalau aku masa kecik2 dulu memang marah la.budak2.bila dah 'besar' ni,dah x rasa apa2 pun.dah boleh fikir kut.mcm tu jugak bila nak buka blog mana2 la,tiba2 org sekat.aku x payah buka.buka je blog lain.berlambak lg blog,pilih sj.mcm tu jugak bila nak beli brg kat pasaraya,tiba2 org x layan.niat aku nak beli jd terbantut dan tersekat.aku marah?x pun.sekurang2nya selamat duit aku.bg aku rugi la pasaraya tu sbb dpt jurujual yg x pandai layan pelanggan.kuasa dok ditangan aku,samada aku nak beli atau x.mcm tu jugak kalau tiba2 ada yg bersikap dingin dgn aku tanpa sbb yg aku xtau.aku x kisah pun.kau nak dingin ka,nak beku ka,aku peduli apa.xkan la kita nak paksa org suka kat kita kan???mcm aku la,org x boleh nak paksa aku suka kat org lain.kalau aku suka,aku suka la.kalau aku x suka,x suka la.dunia ni luas.berlambak lg manusia kat dunia ni yg kita boleh suka selain yg kita benci.tp seelok2nya jgn la banyak sgt org yg kita benci sbb nanti muka kita jd masam sj.asyik mencuka sj.x cantik mcm tu.senyum tu kena selalu....boleh?pasal apa aku ceta semua ni?sbb....!(nanti nak fikir.)

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai