bikin gempak atau buat2 gempak?

gempaq dak?tajuk je gempak...tp isinya biasa je.xdak yg menarik?bg aku menarik la ni.kenapa aku suka tulis kat sini?bg gempak ke?xla.bg sesetengah org ruangan ini tempat utk berkongsi ilmu dgn org lain.kalau yg suka masak dan pandai masak boleh bubuh segala mcm resepi kat sini.aku?kadang2 bila angin aku suka masak mai,aku bubuh la resepi.kalau malas masak tu,maggi pun aku malas nak buat.memang kalau ukur pun aku rasa mesti bawah dari angka kosong.berapa tu?maknanya negatif la tuee.demam aku dgn kamera digital pun makin malap tp aku rasa xla padam terus.masih ada bara sikit2 je.tp ruangan kat blog ni,mcm tempat aku meluahkan apa yg terbuku dlm hati aku.biasanya aku malas nak ckp lebih2 sgt sbb aku memang dah ckp lebih kat pejabat pun.kalau aku ckp lebih lg memang ada yg tengalung kepala aku.awat la budak ni x reti duduk diam?jd kat blog ni la aku meluah apa yg masih tertinggal dlm fikiran aku.apa yg aku fikirkan kena di keluarkan cepat.kalau x nanti berkarat kat dlm plak.mungkin ada yg x beraqpa suka tp nasib la kannn?mcm jugak aku berckp kat pejabat pun,ada jugak yg pedih telinga dengar,tp nak buat mcm mana kan kalau itu sj yg aku mampu fikir kan.nak fikir bg cerdik lg dah x boleh dah.kali ni ada jugak maklumat yg aku nak kongsi.PKH sudah ada kat Kulim.tempat aku xtau sbb x pernah pi pun lg.yg lg satu minggu dpn akan di buka kat kepa batas.kalau ada sebarang urusan berkaitan cukai boleh la ke sana.pi sana dulu,kalau org kat sana kt kena rujuk kat cawangan yg berdekatan baru la boleh mai kat caw yg berdekatan.itu sj yerrrr.nak bg tau lebih2 sgt x boleh sbb takut terbocor plak rahsia resmi.aku ni xla pandai sgt pasal akta rahsia resmi ni.itu pun aku masih sudi buat iklan free kat sini.sapa lg nak sokong lhdn kalau bukan aku kannn.seorang pekerjanya yg palinggggggg setia.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai