bersenang....

ptg ni rasa mcm nak bersenang2.dok relex2 je.hari ni memang berjalan amat lancar.seronok semuanya.xtau pasal apa tiba2 je aku rasa ceria sgt.nak masak pun rasa seronok.nak makan pun rasa seronok.pg2 td dah buat kerabu pucuk kacip fatimah bw pi pejabat.ptg kemarin dah beli udang sikit.ingat ka ada belacan lg kat rumah rupa2nya semua dah habis.dlm kerabu aku,aku bubuh udang rebus je.biar pi la,janji boleh mkn.aku yg pertama sekali nak pulun.kwn2 aku memang suka pun.kalau bw pucuk yg mentah,lambat sikit nak habis.kalau yg siap buat kerabu memang amat laris sgt la.hari ni apa yg aku dpt katakan kalau ada sesuatu tu memang susah la nak berubah.mcm aku dgn facebook la.susah sungguh aku nak guna facebook tu.kalau ada org yg hantar kat aku,aku baca la.itu saja.yg lain2 aku tunggu sj.aku rasa kawan2 aku pun memang dah bosan dgn facebook aku tu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai