ayuh...kayuh.

hari ni dah mula kayuh basikal balik.awal2 lagi dah jd nangka busuk.aku dah jatuh basikal.adoiiii...geram sungguh aku.tp lepas tu ok la aku kayuh.sj la nak kayuh,nak ringankan badan sikit sambil guna kamera aku yg dah berhabuk tu.seronok jugak kena angin pagi kat tepi gunung.tempat cantik,dah di naiktaraf tp sayang perangai jer yg x boleh nak naik taraf.pasal apa?sambil aku kayuh kat situ,ada satu tempat yg dibuat utk tempat menikmati pemandangan dr atas gunung.ada tangga naik kat situ.tepi tangga tu aku dah terhidu bau hancing.aku dah x sedap hati.ni mesti tempat x elok ni.naik jer kat atas tu ada dua biji basikal dok tertiarap.tuan basikal?sikit lg nak meniarap sama.kurenggg betul.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai