semput.

komputer dgn tuan komputer sama je semput.org lain buka x boleh dia jem.aku sorang je boleh buka,tu pun dgn berhemah.td dok lyn tengok ceta terkini,dia semput plak.nasib baik semput dia tu x tahap kritikal lg.sabar la yeer...tunggu mekanik balik cuti kawin dulu.lepas tu baru boleh buat perangai.mekanik komputer aku cuti kawin plak hari tu.lupa nak ucap selamat pengantin baru hari tu.tp ucap selamat masuk keja pun ok jugak.(utk yg masih bercuti tu la.)komputer aku ni pun pilih mekanik jugak.kalau x kena2 gayanya xmau dia.hari ni kat ofis mcm biasa.semuanya 'normal'.ada yg x 'normal'.aku memang xdak 'normal'.hehehehe.sorriii...'tuuuuut'.banyak nih rancangan dlm otak aku aku nih.cuti hujung minggu ni nak laksanakan sepenuhnya.nak ckp?x bolehhhhh!takut x jd plak.biasanya kalau aku beria2 sgt teringin nak buat mesti x jd punya.kalau aku buat selamba je tu yg nak menjadi sgt.kalau aku x bersedia langsung lg2 la nak menjadi.minggu sudah aku terbaca tentang gaza.masa tu isu gaza memang hangat.kat ofis aku plak,hari2 dok ceta jugak.ada yg suruh pulaukan mc'd.aku suka jugak cadangan mcm ni tp aku lebih suka kalau sentiasa diteruskan 'pulau' ni.tp lepas je isu gaza senyap,pi beli bagai nak rak.lepas tu bila terbaca plak pengalaman yg ke gaza aku jd tersentuh.sbb?mereka amat meraikan tetamu.aku teringat org dulu2 amat meraikan tetamu.mak aku dulu2,kalau ada sedara yg mai ke rumah aku,dia mesti beria2 nak jamu nasi.yg jd mangsanya kena sediakan nasi tu kami la.tp la ni dah x mcm tu.nak mai rumah org kena habak dulu.aku x ckp pasal org lain.aku sendiri pun lebih suka kalau org nak mai rumah aku tu ckp awal2.sbb aku boleh sediakan apa yg patut.xdak la aku dok terkejar2 nak pi cari makanan plak.kalau nak masak tu memang berat la sbb cuti yg 2 hari tu pun digunakan utk berehat2 sj.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai