sejarah....

penat sungguh la cuti nih...!penat ka?mcm nak tergelak aje.sbb?ya la ke hulu,ke hilir tp ada la jugak keja yg menjadi.tp x sempat lagi beli pokok nak tanam.mungkin hari selasa ni kut.waaahhh!banyak sungguh masa yg terluang dlm minggu ni.ada sj cuti.apa yg aku buat dlm masa cuti nih.mcm biasa la,pg td pi lpn tengokkan tarikh nak matikan buku padi.org tua aku boleh terlupa plak kali ni.nasib baik lg,kalau x kena pi anak bukit plak.lepas tu pi upah baju kat kk.tukang jahit lama aku.nak cuba balik tukang jahit lama.tp dah badan dah lari 'tema'jd x boleh nak buat apa dah.cumanya aku nak cuba nak bg jd serasi balik.serasi apa la dikkkk nonnn oooi!nampak sgt badan aku yg letih terlampau.tulis pun dah merapu sgt.tunggu la aku ok nanti,'aku kirm kan kabar berita lg kat dikkk nonnn yaaa!'

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai