rupanya....

bila aku tengah nak marah rasa tersangatlah x suka nak tulis kat blog ni.apasal plak ni.pasal yg tuttt tu la.tau x minggu sudah bila aku pi jumpa peguam tu,bila aku ckp kata aku keja kat lhdn,dia boleh ckp apa tau?cuba teka?katanya"lhdn ni,tau la kan,la ni dok kutip sana-sini duit nak guna utk pilihanraya."aku memang jd terkedu.jd terkedu sbb kenapa dia boleh berpandangan begitu.kenapa???rasa mcm tersalah dengar pun ada dan aku memang berharap aku dah tersalah dengar.tp aku x tersilap pun.tp itu pendapat dia.semua org berhak bg pendapat.agak betul jugak pendapat tu.tp duit yg lhdn kutip ni bukan sj diguna utk pilihanraya tp utk buat jalanraya,buat balairaya.kira semua yg 'raya2' la.yg seronoknya peguam tu boleh plak ckp nak bekerjasama dgn aku plak lepas ni.memang la semua suratcara yg dia buat org seperti aku la yg akan bubuh stem.jgn xtau plak.tp aku heran plak,nak bekerjasama yg mcm mana tu.kalau la aku boleh tanya kat dia.pendapat pun dah sedikit beza nak 'kerja bersama' mcm mana.atau mungkin dia ada cara la kut nak 'kerja bersama' aku.rasa amat2 la terkilan.lebih2 lg bila tau plak cara dia 'bekerja' pun amat berbeza dgn aku.boleh ka nak 'bekerja'dgn aku?nanti nak fikir...hmmmm..hmmmm...boleh la.sbb?la ni pun aku memang 'bekerja' pun.tp...tp...susah sungguh la nak ckp.susahhhh!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai