percutiannn

dah balik.sambil basuh baju tu dok muat turun gambar dalam facebook.mula tu nak boh dlm blog tp lambat.biasa la tu.tu yg muat turun dlm facebook je.seronok tengok gmbr2 tu.mcm2 adegan.yg banyaknya gmbr anak buah aku la.gmbr hari keluarga x banyak sgt.masa mula je dinner anak2 sedara aku dah bersungut,"sapa la yg sanggup tunggu sampai pukul 11 ni."aku diam sj la.dok tunggu nak mkn pun dah terlena setengah.sudah sj makan semua bersungut mengantuk.aku pun jemu jugak.penyanyi yg menyanyi tu sdp juga suara depa.cuma aku je kut yg letih sgt.jd aku bw balik semua sekali ke bilik.aku tengok yg ada anak2 kecik semua dah lena.anak aku yg agak besar ni pun dah lena kat meja.sebelum semua lena di meja(termasuk aku sekali)baik aku balik sj.balik kat bilik aku tengok drama kat tv sambil tunggu kwn aku balik.bila sj dia balik mata aku yg mengantuk td terus segar sbb drama tu menarik jugak.ceta dia pasal jodoh dan ketentuan tuhan.seorang gadis pun kena jaga pandangan mata dia jugak.seorang suami lagi banyak kena jaga woooo.kesimpulan yg dpt dibuat...MAI PAKAT2 JAGA.esoknya aku bangun agak awal sbb sejuk.tengok2 kat luar hujan rupanya.terbantut la rancangan nak mandi.tp bila hujan reda sikit,aku bw anak sedara aku mandi.kali ni aku bw kamera sbb aku xmau mandi.tp bila pi sewa pelampung ada pelampung besar rupanya.bila sewa banyak depa x guna pelampung la plak.jd aku naik tukar baju dan berenang sekali guna pelampung yg besar tu.syok rupanya kalau bercuti sambil mandi mcm ni.bila2 aku nak pi sewa hotel yg ada kolam kat sp ka sbb nak mandi lagi.tp bila weeee.enjoy sungguh hari keluarga kali ni.mcm ni la aku suka.santai sgt.x rasmi sgt.separuh2.yg penting aku boleh buat apa yg aku suka.x gitu?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai