29 tahun nanti....

x boleh nak bayangkan aku selepas 20 tahun nanti.semua org xtau apa yg akan terjadi.mcm masa aku dok berniaga tu x terbayang pun nak keja dgn lhdn.masuk kerajaan.bila masuk kerajaan x terbayang pun nak pi kl.bila dok kl x terbayang pun kata dpt balik.semuanya x tercapai akal kalau difikirkan.kalau ikut perancangan aku?perancangan aku plak bila aku dpt je keja,aku nak jadikan hidup aku lebih baik sikit.lepas tu dlm umur 25 tu aku kawin la.ikut perancangan aku la.tp kita yg rancang tp tuhan yg tentukan semuanya.mcm tu jugak dgn keja,aku x boleh nak bayangkan aku boleh keja sampai umur berapa.bila aku tengok kawan2 aku yg pencen dah rasa sedih dan gembira.sedih sbb kena berpisah dgn suasana keja.gembira sbb lepas ni depa tentu syok dok dirumah.itu yg aku bayangkan dan itu yg aku rasa.tp mungkin bg sesetengah org x gitu.kenapa?bila ada sj golongan tua ni kat ofis,peluang utk golongan muda keja xdak la.bila ada plak golongan tua ni kat ofis,org muda x boleh buat ikut suka hati.(org muda x boleh enjoy la.)itu yg aku rasa la.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai