zzzzzzzzzzz

hari ni ada sorang kwn aku tanya,apa aku akan buat kalau keja banyak?tau apa jawapan aku?aku zzzzzzzzzzzz kalau aku rasa dah nak muntah sgt.zzzzz tu apa?tidur la.x boleh nak paksa sgt kalau dah keja terlampau banyak sgt.tp memang x boleh la kalau nak buat mcm tu kalau dah ada org ramai kat dpn dok tunggu dokumen depa.takut nanti kena baling dgn kasut plak.apa yg aku buat?sebelum org mai ramai,aku akan tidur dulu.simpan tenaga banyak2.tenaga x boleh nak membazir.bila time keja banyak,keluarkan semua tenaga tu.keluar pun x boleh sederap,kena keluar sikit2.bila nak berhenti pun kena berhenti slow2.x boleh la stop mengejut.kena slow and steady.itu cara aku.cara org lain mungkin beza kut.tp yg paling best ialah dpt zzzzz kat kampung.ingat lg dulu2 suasana kampung yg sejuk.air kat telaga yg sejuk.la ni dah xdak telaga pun.sapa yg pakai telaga tu x up to date la.apa barang dok guna air telaga lg kannnn?

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai