titis2 air..

tengok wall aku kat blog pun rasa mcm airmata je.lain mcm je bunyinya nih?x ade apa2 pun.cuma mcm heart feeling je.mcm tersentuh je.nak menangis?waaaa!biar satu dunia dengar.ada org kisah?xdak maknanya.dah tua2 mcm ni nak terasa2 hati.nak tergelak pun ada.kalau org tua menangis buruk benar nampaknya.nak pujuk pun payah.x payah dok fikir sgt la.apa pun masalah yg melanda hari ni,anggap je mcm air yg lalu.cheeewah!ada ke mcm tu?air apa tu?kisahnya kat ofis,aku alami kejadian yg agak memilukan.nak ceta?kalau ceta pun org xkan faham punya.kadang2 kalau yg dah kawin tu,suami yg tidur sekatil pun ada mimpi yg berasingan.isteri mimpi gelang emas,si suami plak mimpi nak bg 'payung emas' kat isteri.emas jugak tu.so kalau ada sebarang musibah adalah lebih elok di ucapkan'daripadanya dia datang dan kepadanya dia kembali'.ini semua dugaan sebenarnya.mcm jugak aku dok berulang balik kampung la.aku rasa dah 20 tahun aku dok berulang mcm ni.so ada aku kisah.dulu,kini dan selamanya.xdak sapa pun nak tolong fikir kat aku nak buat ofis bg dekat rumah aku.kalau ada pun ofis yg buka,aku bukan lah pilihan yg pertama.'siapa lah aku!'siapa?ada org yg lebih layak dr aku.contohnya,aku masih boleh berjalan lg.mungkin ada yg x boleh berjalan so org tu la yg lebih layak kalau ada ofis yg dekat rumah dia.kalau kita permudahkan hidup org,allah akan permudahkan hidup kita.PERCAYA LAAA.hidup aku mudah ka?alhamdulillah.aku x ditimpa hujan masa buat keja.aku x perlu lari cari perlindungan kalau hujan lebat.itu kesenangan namanya.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai