tanggapan pertama.

tanggapan pertama ni mcm cinta pertama la.dia akan melekat selamanya.mungkin selepas tu ada tanggapan yg kedua dan ketiga tp yg pertama tu amat penting sekali.kenapa?smlm tengok chanel masakan jamie oliver tu masak kat itali.rupanya org putih x berapa ngam dgn org itali.apa kaitan dgn tanggapan nih.xdak pun....!hehehehe.sj buat gimik sikit.tp teringat masa aku mula masuk keja dulu.apa agaknya tanggapan org lain kat aku masa tu.aku x peduli punapa tanggapan org pun.aku mcm la ni jugak,buat bodo je.buat derkkkk je.(tp nasib baik la x jd bodo terus).bila aku tengok budak2 yg baru masuk,aku teringat aku dulu2.susahnya nak berkawan dgn org.susahnya nak mkn sekali dgn org yg baru kita kenal.tp semuanya kita kena lalu dgn cekal jugak.hanya ada satu tekad dan azam sj.NAK KEJA.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai