suka2

suka2 dan saja2.td ptg aku masak spagheti dgn sos krim.welllll....stail mat salleh sikit ptg ni.tp aku makan dgn bebola ikan goreng sj.sdp jugak.(aku ni semua sdp).tp anak2 penakan aku geli tengok.depa mkan dgn kicap je.aku yg lantak lebih.aku goreng sotong dgn rempah khabsa.berguna jugak dgn rempah khabsa tu.senang dan cepat.seminggu ni mcm malas sj nak up dated apa pun.tahap boring yg amat sgt dgn komputer ni.xtau la dok fikir apa.semenjak dua menjak ni aku dah x buat sebarang aktiviti senaman pun.badan rasa lemau sj.hari2 dok tengok keja ofis.x pernah habis.habis sj ada.ada sj habis.dok dengar sj org melancung sana-sini.x tertarik plak rasa.cuti duaq hari nanti nak balik doing something la.xkan nak dok langut sj mcm ni.lama2 boleh jd bodo aku.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai