selamat menyambut tahun baru maal hijrah.

hari ni dah masuk tahun baru.dah meningkat lg umur aku.semuanya kena meningkat sama la.termasuk la amal ibadat.kena seiring.kalau x seiring jugak nak buat mcm mana kannn?semuanya alasan je.hari ni aku bercuti.rasa ingin menikmati cuti yg ada.kemarin pun aku balik awal dr ofis.sj x mau bersesak2 atas bas.nak relex je.kalau naik bas la ni pun asyik dok berebut dgn mat bangla je.pi kedai kat sp pun ada tulisan yg bukan tulisan india,bukan jugak tulisan cina.tulisan apa pun aku x tau.tulisan india dgn cina pun x berapa pandai lg ni dok tengok tulisan lain lg.sampai sut la aku rasa x reti nak baca tulisan tu semua.hari ni bangun je terus tebas semak samun keliling rumah.kena tebas jugak.kena ambik berat jugak dgn harta yg ada.dok buat x peduli kat harta benda,lain kali harta benda plak yg x heran dekat kita.masa tu sapa nak jwb.ini semua rezeki allah.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai