pasar malam sg yan...

bila cuti ni la sempat nak pi pasar malam pekan sg yan.dulu2 aku pernah jugak berniaga kat pasar malam ni.'tempat jatuh lagi di kenang...!seronok jugak.ronda tengok baju yg dijual.ada satu skirt labuh,ingat boleh jugak pakai pi dinner nanti.tp labuh sgt.aku yg pendek ni akan jd semakin kemetot nanti.'aku x sanggup nampak rendah'org lain mungkin nampak comel,tp aku ni...ohhhh tidakkk.so x jd beli.dinner nanti pakai je apa yg ada.malas nak fikir fesyen dah.(banyak benda sungguh aku kena fikir).kat pasar mlm td aku beli piza.sedap dan di bakar kat situ.yg jual tu pun segak bukan main.aku dok intai cd,kut2 nak tengok masa cuti.satu pun x menarik.aku beli je cd selawat nabi.cuti ni dengar selawat nabi plak.(bg iblis lari ckit).pasar malam tu dpn mesjid sg yan.ada tazkirah kat mesjid.boleh dengar la apa yg ustaz dok ckp.tazkirah bab obesiti.cara nak halang obesiti,jgn makan sambil tengok tv sbb kita x sedar kita makan banyak mana.betul jugak.memang asyik kalau makan dpn tv.makan kat tempat makan aje.bab makan rata2 ni,mak aku pun pantang jugak.mak aku kata kalau makan rata2 nanti kalau kawin pun banyak kali jugak.so kalau yg teringin nak kawin banyak tu amalkan la makan gitu.

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai