suratan atau kebetulan..

kadang2 susah nak caya pd kebetulan.ada jugak kebetulan yg sengaja dirancang.misalnya kalau nak mengurat org yg balik keja.ataupun kebetulan tersilap dail talipon yg sebenarnya tujuan utk mengurat.ceta bab mengurat ka?x jugak.susah nak percaaya kebetulan tp itulah takdir.dah takdir seseorang tu!semuanya dah tertulis.apa keja dia.dgn sapa dia kawin.berapa anak dia.ketentuan tuhan semuanya.ada yg teringin nak belajar tp x boleh dah.ada yg belajar takat cukup makan je.sejak 2 hari ni aku asyik terjumpa org yg mirip wajah yg aku kenal.mirip sungguh.keja ditempat yg sama.kira nampak mcm semua sama tp bila di teliti lg rupa2nya ada yg berbeza.so aku search la org yg betul.jumpa pun tp....aku pelik jugak dgn org mula td.sapa org tu.tiba2 je boleh muncul dpn layar maya aku.hehehehe.semua main maya la ni.aku x la berapa suka sgt nak bersahabat di alam maya ni.tp biar lah.hari ni aku buat percubaan dlm masakan aku.teringat sotong masak jintan yg aku makan dua hari lepas.x la sdp sgt pun.so td aku cuba boh rempah khabsa.sdp jugak la dr jintan tu.ptg ni plak aku try plak masak ikan tenggiri plak so yg dlm pantang pun boleh makan la.ok la..utk kwn aku yg aku search tu sorry la kalau aku menganggu.(aku pun malas nak ganggu org lagipun.apa barangggg???)

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai