kadang2....

pelik jugak aku rasa la ni.nak buat mcm2 tp x terbuat pun.hari tu nak kuruskan badan tp separuh jln je.tp aku cuba plak cara lain utk kuruskan badan dan sebagai ubat tambahan.(dpt kurangkan kalau yg dok sakit2 tu.)dan ianya amat berjaya.tp xtau la berapa lama nak bertahan sbb ubat tu agak mahal.tp bila difikirkan balik kebaikannya tu rasa sayang la nak berhenti.apa pun tunggu dan tengok dulu.balik ptg td masak spagheti lg.tp kali ni aku goreng dgn kicap dulu lepas tu mkn dgn kuah krim.hasilnya x berapa bagus sgt.mcm selalu,aku letak bebola ikan.anak2 penakan aku mkn x cukup la.aku pun mkn x cukup jugak.lupa nak letak lemon plak.esok kena cuba buat lain dan letak lemon.nak tengok rasa apa plak.hari ni keja amat mencabar.aku rasa keja aku makin hari makin mencabar.hari2 ada sj benda baru yg aku belajar tp syok jugak mcm ni.baru la x bosan sbb buat benda yg sama hari2.x gitu dekkk non.ada sesuatu yg aku cuba buat masa aku menulis semenjak dua menjak ni.tp aku xmau bagitau dulu.saja suka2......!

Comments

Popular posts from this blog

tailo atau taiko...

syabas bete....

jong jong inai